Business Process Outsourcing (BPO) = globale Fusion

‘Globalisme’ fejer verden

I stigende grad kommer erhvervslivet sammen til tackler personer/business & politiske spørgsmål. Denne øgede fokus på kollaborative synergier er omformningen corporate strategier og endda forvandle konkurrence… som endda konkurrenter til tider kommer sammen kollektivt vokse markeder/lobby for indrømmelser fra regeringer eller form business interesse grupper. Alt dette er det nye ansigt for globaliseringen kaldet ‘globalisme’.

Ligesom fusion befrier grænseløs energi, udgiver business fusion gennem spredning af globalisme ubegrænsede muligheder for vækst i dag og i morgen. Outsourcing er en af tendenserne af denne globalisme som virksomhed kommer sammen på en fælles ekspertise grundlag for i fællesskab at tilføje varig værdi til deres gensidige bottom-lines. Outsourcing har også givet anledning til mange nye måder at samarbejde – ligesom anledning af kollaborative markedspladser/portaler på nettet hvor outsourcing folk eonverge/Mød viz. tjenesteudbydere, service asylansøgere, corporate, tænkte ledere, direktører, økonomichefer, projektledere, overgang eksperter, freelancere, rådgivere, service asylansøgere, BPO analytikere/eksperter/rådgivere.

BPO & globale Fusion

Dagens rådgivende BPOs er et enestående eksempel på ‘globale fusion’, hvor forskellige kulturer og processer ‘lunte’ til at frigive en enorm energi viz. arbejdstager entusiasme og betydeligt højere indtægter for. Mange BPO ansætte udenlandsk multikulturelle personale fra forskellige lande til at levere integrerede BPO dvs både kontakt center samt behov for sine globale kunder. Dette fører til enorme gevinster for både udbydere samt deres arbejdsstyrke som mennesker fra forskellige kulturer nyde arbejder sammen mod samme virksomhed mål og der er enorme cross læringer for alle i form af proces-innovationer og kulturelle limning.

Anden fusionen er outsourcet business procesniveau som det problemfrit integreres med klientproces & globale operationer. Dette er en proces med kontinuerlig forbedring, som outsourcing leverandør løbende genopfinder sine operationelle procedurer ved at indføre innovative processer, der væsentligt forbedrer indtægter af sine klienter samtidig spare millioner for. At være domæne fokuseret muliggør outsourcing projektledere at tilbyde rådgivning til sine kunder (som det er i stand til at se kundernes kundebehov mere objektivt/tæt) at hjælpe dem med at tilpasse deres konkurrencedygtige strategier mere effektivt.

BPO sælgere er derefter i stand til at opkræve deres sine kunder på den værdi, de leverer i stedet for den sædvanlige model af indsats baseret koster. Denne måde kunderne behøver ikke at betale for enhver service/personale i effektivitetsfordele (som er tilfældet med den sædvanlige indsats baseret prisfastsættelse praktiseres af andre BPOs, hvor de koster, afhænger af antallet af pladser/folk allokeret til en proces). Dermed klient engagementer på BPOs vokse konsekvent op i værdikæden og denne business fusion er en stor sejr for klienter, fantastisk til medarbejdere, fantastisk til outsourcing udbydere og endnu større for Indien som en banebrydende destination for BPO innovationer!

Globale transformationer

Virksomheder, der outsourcer er dem, der oplever højere pres for at levere global integration. Ifølge en nylig rapport, stigende flertal af virksomhederne brug i øjeblikket outsourcing som et transformational køretøj. Et centralt element i vedtage business proces transformation gennem en BPO model er at forbedring processtadier kan ofte finansieres af besparelser udgivet i den indledende outsource, især hvis dette indebærer arbejdskraft omkostningsbesparelser via en low-cost off understøtning beliggenhed.

Initiativet outsourcing ses nu at være mere strategisk. Forretningsmæssige årsager til outsourcing vises overbevisende, og oplevelsen til dato revolutionære at sige mildt. Bortset fra teknologi optimering, den anden outsourcing – forbedring løftestænger er: outsourcing stordriftsfordele, labour arbitrage, folk-færdigheder optimering og kontinuerlig procesforbedring.

BPO udbydere med kernekompetencer i teknologi og systems integration tage risikoen af gennemføre automatisering, og deres investeringer i IT-infrastruktur er en iboende fordel af BPO. Både direktører og økonomichefer søger efter måder at drive fordele ud over omkostningerne spørgsmål at omdanne samlede corporate performance, konkurrenceevne og aktionær værdi. For dem er BPO en god forretning kendsgerning. Det fortsætter med at vokse og præge som en primus motor i at skære omkostninger og generere effektivitet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *